Naložbo sofinancirata Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje in Evropska unija – NextGenerationEU.

 

Primeri aktivnosti v šolskem letu 2023/24:

KEMIJA TUDI DIŠI: Učenci pri izbirnem predmetu Kemija v življenju so se na uvodni uri tematskega sklopa »Kemija tudi diši« (Eterična olja) usmerili v razvijanje veščin samostojnega iskanja in obdelave informacij s pomočjo IKT. Glavna aktivnost je vključevala uporabo iPadov za iskanje podatkov o eteričnih oljih, pri čemer so učenci informacije presojali, analizirali, razvrščali in jih predstavljali v obliki miselnega vzorca.

Med uro so učenci:
– uporabljali spletne brskalnike (Safari in Google) za iskanje informacij,
– primerjali in vrednotili zbrane podatke,
– organizirali informacije v miselni vzorec, kar je učitelju omogočilo sprotno preverjanje in povratno informacijo,
– ubesedili svoje metode iskanja in presojanja virov ter reflektirali svojo učinkovitost.

Ta aktivnost je služila kot temelj za nadaljnje raziskovalno delo, hkrati pa je učence spodbujala k razvoju digitalnih kompetenc, kritičnega mišljenja in sodelovalnega učenja.

– ANGLEŠČINA: The very hungry caterpillar

Pri pouku angleščine v 2. in 3. razredu so učenci razvijali digitalno zmožnost z uporabo programa Slikar (Paint) v podporo ciljem pouka. Po poslušanju zgodbe o leni gosenici so ustno odgovarjali na vprašanja o vsebini in ponovili besedišče o živalih. V nadaljevanju so uporabili računalniško orodje za ustvarjanje ilustracij:

S pomočjo programa Slikar so narisali živali iz zgodbe, uporabili tri različne barve, se na sliko podpisali in izdelek shranili v mapo Dokumenti.
Učenci so se urili v osnovni uporabi digitalnih orodij: prižiganje računalnika, iskanje programa, risanje z miško, shranjevanje datotek in delo po slikovnih navodilih.
Pouk je spodbujal vizualno ustvarjalnost, razvoj besedišča v angleščini in digitalne veščine, kot so uporaba osnovnih funkcij programa, natančnost pri delu z miško in organizacija datotek. Učenci so pridobili dragocene izkušnje pri delu z računalnikom, hkrati pa so ponovili ciljno vsebino pouka tujega jezika.

 – MATEMATIKA: Obdelava podatkov:

Pri pouku matematike so učenci razvijali kompetence zbiranja, urejanja, analiziranja in predstavljanja podatkov z uporabo programa Excel. Njihova glavna naloga je bila:

  • Priprava tabele z ocenami pri posameznih predmetih.
  • Izračun povprečja ocen s pomočjo formul.
  • Grafični prikaz rezultatov na različne načine (npr. stolpčni, krožni grafikon).

Učenci so ponovili uporabo osnovnih funkcij programa Excel, kot so vnašanje podatkov, uporaba formul in izdelava grafičnih prikazov. Nekateri učenci so potrebovali dodatno pomoč, saj so program podrobneje spoznali v prejšnjem šolskem letu. S to aktivnostjo so učenci povezali matematična znanja s praktično uporabo IKT orodij, kar je pripomoglo k razumevanju urejanja in analiziranja podatkov ter vizualizacije rezultatov.