V času podaljšanega bivanja učenci samostojno in pod pedagoškim vodstvom opravljajo obveznosti z dopoldanskega šolskega dela, se seznanjajo s tehnikami učenja ter se navajajo na skupno delo. Učenci gredo k podaljšanemu bivanju po končanem pouku in so lahko tam do 16.00. Skupine se med seboj družijo in povezujejo.
Vsebine podaljšanega bivanja so deloma podrejene vzgojno-izobraževalnim ciljem pouka, deloma pa s podaljšanim bivanjem širše zadovoljujemo druge potrebe, interese in želje. Podaljšano bivanje ni varstvo, ampak nadgradnja matičnega programa in je organizirano skladno s predmetnikom. V času podaljšanega bivanja lahko učenci obiskujejo izbrane interesne dejavnosti.
V OPB se prepletajo naslednje dejavnosti:
• SPROSTITVENA DEJAVNOST, ki je namenjena počitku in sprostitvi. Odvija se neposredno po pouku ter tudi po kosilu.
• KOSILO, kjer je poudarek na kulturi prehranjevanja.
• SAMOSTOJNO UČENJE, kjer se učenci navajajo na opravljanje različnih učnih aktivnosti, kot so pisanje domačih nalog, utrjevanje snovi in širjenje znanja.
• USTVARJALNO PREŽIVLJANJE ČASA – V tem času se učencem omogoči ukvarjanje z različnimi dejavnostmi, ki omogočajo razvoj otrokovih interesov ter sposobnosti na različnih področjih (socialnem, kulturnem, umetniškem, spoznavnem, telesno gibalnem itd.).
Koordinatorica podaljšanega bivanja Natalija Herič.