Skoči na glavno vsebino

OPB

V času podaljšanega bivanja učenci samostojno in pod pedagoškim vodstvom opravljajo obveznosti z dopoldanskega šolskega dela, se seznanjajo s tehnikami učenja ter se navajajo na skupno delo. Učenci gredo k podaljšanemu bivanju po končanem pouku in so lahko tam do 16.00. Skupine se med seboj družijo in povezujejo.

Vsebine podaljšanega bivanja so deloma podrejene vzgojno-izobraževalnim ciljem pouka, deloma pa s podaljšanim bivanjem širše zadovoljujemo druge potrebe, interese in želje. Podaljšano bivanje ni varstvo, ampak nadgradnja matičnega programa in je organizirano skladno s predmetnikom. V času podaljšanega bivanja lahko učenci obiskujejo izbrane interesne dejavnosti.

V OPB se prepletajo naslednje dejavnosti:

SPROSTITVENA DEJAVNOST, ki je namenjena počitku in sprostitvi. Odvija se neposredno po pouku ter tudi po kosilu.

KOSILO, kjer je poudarek na kulturi prehranjevanja.

SAMOSTOJNO UČENJE, kjer se učenci navajajo na opravljanje različnih učnih aktivnosti, kot so pisanje domačih nalog, utrjevanje snovi in širjenje znanja.

USTVARJALNO PREŽIVLJANJE ČASA – V tem času se učencem omogoči ukvarjanje z različnimi dejavnostmi, ki omogočajo razvoj otrokovih interesov ter sposobnosti na različnih področjih (socialnem, kulturnem, umetniškem, spoznavnem, telesno gibalnem itd.).

Koordinatorica podaljšanega bivanja Natalija Herič.

(Skupno 560 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost