S projektom Vodni agent smo začeli v šolskem letu 2014/2015. V razredu imamo na pipi števec, ki meri porabo vode v našem razredu. Tako neposredno spremljamo porabo vode. Vsak teden pošljemo podatke na zbirni center.
Splošni cilj projekta je vzpostavitev mednarodnega sodelovanja, povezovanje in mreženje otrok ter vplivati na spremembo vedenja v smeri racionalne porabe in odnosa do vode.
Takšno neposredno spremljanje porabe vode, sproži proces racionalizacije porabe vode. Povezovanje in mreženje z aplikacijo, omogoča vpogled v porabo vode posamezne šole in ustvarja možnosti za mednarodno sodelovanje in komunikacijo.
Z dodatnimi aktivnostmi v razredu otroke spodbujamo k temu, da nalogo sprejmejo odgovorno in da o tem veliko govorijo. Zavedamo se, da se otroci v prvi triadi zelo veliko naučijo skozi igro ali neko smiselno nalogo in ta projekt omogoča ravno to. Povezovanje otrok v novo socialno mrežo skozi projekt Vodni agent je zelo perspektivna naloga, saj otroke skozi odgovorno nalogo vzgaja na odgovoren način ter jim posreduje odgovorno ekološko znanje. Otroci v projektu prepoznajo spremembo in dobijo občutek vrednosti, da lahko že sami nekaj spremenijo.
Naš cilj je tudi spodbuditi otroke, da razmislijo o vsakdanjih praksah in spremenijo vedenje v smeri racionalne rabe in odnosa do vode.
Mreženje in povezovanje, predvsem mednarodno, pripomore veliko k sami ekološki ozaveščenosti in voda, kot naš vir energije, hrane, življenja, je tista, na katero bi želeli opozoriti, kako pomembno je, da z njo ravnamo racionalno in vrnemo v okolje neoporečno.
Koordinatorica projekta na šoli: Natalija Pobežin